Moderna kancelarija VS tradinionalna kancelarija

Irena Marinković on 23/06/2022

Moderna kancelarija VS tradinionalna kancelarija, znate da je produktivno kancelarijsko okruženje ključ za srećnu i produktivnost. Svi vaši izbori potiču iz jedne početne odluke: da li da imate tradicionalnu kancelariju u odnosu na moderan raspored kancelarije? Jednom kada napravite svoj izbor, sve vaše opcije dizajna i nameštaja će postati mnogo lakše jer ćete imati centralnu estetiku za rad.

Šta je tradicionalna kancelarija

Da biste mogli da napravite ovaj izbor, morate da znate neke od ključnih karakteristika koje su u osnovi tradicionalnih i modernih kancelarijskih podešavanja. Kao i prednosti (i nedostatke) odabira svakog od njih. Za početak, tradicionalna kancelarijska postavka dočarava slike direktno iz nekog filma sa kabinama bez duše i kancelarijama u uglovima za starije zaposlene. Ovo nije tačno u većini tradicionalnih kancelarijskih podešavanja, ali ćete i dalje videti lične radne prostore sa nekom vrstom podele za grupisanje radnika po timu ili po poziciji.

Moderna  kancelarija

Iako je u tradicionalnoj kancelariji lakše napraviti male izmene. Videćete da moderan raspored kancelarije pruža bolju priliku da zaista promenite atmosferu i atmosferu u vašoj kancelariji. Može biti teško odrediti sveobuhvatnu definiciju modernog kancelarijskog okruženja. Neke od ključnih osobina uključuju svetli dekor, otvorenije prostore, kreativne prostore za dodir i akustični nameštaj. Često ćete videti više rasporeda nameštaja koji su dizajnirani da razbiju barijere između radnika, a obično postoji više prostora za saradnju za zaposlene da rade zajedno na većim projektima.

Moderna kancelarija VS tradinionalna kancelarija

S obzirom na popularnost modernog kancelarijskog dizajna, lako je shvatiti zašto se mnogi kancelarijski menadžeri odlučuju da u potpunosti revidiraju svoje kancelarijske planove. Čista paleta opcija koje se uklapaju pod krovnu definiciju modernog dizajna otežava pronalaženje polaznog mesta. Ali neosporno je da će vaš tim imati koristi od ove promene.

Potrebe vaših zaposlenih su u srcu svakog modernog izgleda kancelarije. Produktivnost je često nusproizvod, ali ne i centralni fokus. To znači da se svaka odluka o nameštaju ili rasporedu kancelarije mora razmotriti. I to kroz objektiv onoga što će učiniti da se zaposleni osećaju cenjeno i povezano sa kompanijom. Ulaganje u visokokvalitetan nameštaj je jedan od načina da pokažete da vam je stalo. Takođe, kreiranje strukture otvorene kancelarije omogućava zaposlenima fleksibilnost da pronađu prostor u kome se osećaju. Na temu otvorenih kancelarija pisali smo već u predhodnom blogu ali nije zgovreg da ponovimo da smo volnji da sve po meri za vas napravimo.

0 comments
Post a comment