Uređenje kancelarije Modrulj
Uređenje kancelarije Modrulj: Kako dizajnirati produktivnu kancelariju?
U svakom slučaju, postoje dve ključne reči kada je u pitanju kancelarija – organizacija i svestranost. Ovo su dva glavna elementa, uz dobru mobilnost koja može osigurati povećanje produktivnosti.
Za razliku od opšteprihvaćenog mišljenja, veličina kancelarije nije od velikog značaja. Dodeljivanje mesta za sve tehnološke gadžete, potrošni materijal, dokumente (ako ih ima) i uređaje jeste. Nered je kontraproduktivan i stoga je organizacija neophodna.
Slično, svestranost na određenim radnim stanicama može se prilagoditi za nekoliko različitih potreba bez stvaranja osećaja zagušenosti ili osećaja preopterećenosti, što je takođe kontraproduktivno osećanje. Na kraju krajeva, kancelarijski prostor mora biti prijatan dok pomaže da se koncentriše.
Uređenje kancelarije Modrulj: Kako dizajnirati produktivnu kancelariju?
Stoga prvo ispitajte izgled. Svaki raspored kancelarije mora biti proizvod zasnovan na stvarnim potrebama:
- broj radnih stanica i broj ljudi koji rade (ova dva broja mogu biti različita),
- vrste radnih područja (računarstvo, štampanje, konsultacije sa klijentima, prezentacije itd.)
- vreme provedeno na ovim radnim mestima,
- potreba za posebnom opremom, poput sistema video konferencija,
- broj posetilaca-klijenata
- neophodnost prostora za fizičko skladištenje proizvoda, uzoraka (osim ako sve radi digitalno) i zaliha.
- Uz ova razmatranja, trebalo bi imati grubu ideju o ukupnom broju sati koje će provesti u kancelariji. Provođenje više od nekoliko sati u bilo kojoj kancelariji zahteva neki oblik zone bez stresa, možda sa ergonomskom stolicom za opušteno čitanje i opuštanje tokom pauze. S tim u vezi, na primer, postavljanje police sa biljkama na štandovima takođe može delovati kao odlična tampon zona bez stresa.
Kada je u pitanju naročito kućna kancelarija, dolazi do izražaja razmišljanje van okvira. Stoga, nameštaj koji će se koristiti u kancelariji mora biti dobro promišljen. Višenamenski nameštaj može pružiti rešenja za skladištenje koja mogu pomoći u pravilnoj organizaciji prostora. Na primer, komoda sa može da služi i kao skladišni prostor za kancelarijski materijal, dok vaš A1 ploter stoji na vrhu. (Uradila sam to u svojoj kancelariji i uveravam vas da odlično funkcioniše i kao bonus mi je uštedelo novac za to postolje koje nisam morala da kupim).
Takođe, još jedna stvar koja je od velikog značaja je imati sve električne utičnice, kablovske i telefonske linije na mestu za podršku uređajima i opremi koja će se koristiti. Određivanje kutija za skladištenje/fioka u koje će se držati svi rezervni kablovi koji će svima u nekom trenutku možda zatrebati ključno je. Nema razloga zašto bi vaši saradnici proveli dobrih 20 minuta u potrazi za tim kablom za prenos podataka da bi preneli te slike kako bi na vreme poslali tu e-poštu.
Za sve ostale nedoumice oko opremanja kancelarija ili poslovnog prostora nas kontaktirajte. Isto tako nas možete kontaktirati i oko saveta prilikom kupovine.
0 comments